Każda odmiana samochodu może borykać się z określonymi awariami, które potrafią być mniej lub bardziej niewygodne dla ich posiadaczy. Nie inaczej jest w wypadku Iveco Daily. Jedne awarie zostały usprawnione w kolejnej generacji, zamiast nich pojawiły się następne. Sześć generacji przynosi sporą listę możliwych wariantów dysfunkcji.
Pierwsza generacja Iveco Daily
Właściciele pierwszej wersji Iveco Daily (1978-89) uskarżają się m.in. na wylatujące z uchwytów klocki hamulcowe albo zapiekające się tłoczki. Uciążliwe jest ponadto wyskakiwanie uszczelki od szyby. W aucie tym nie występuje zbyt dużo elektroniki, jednakże i ona potrafi dać do wiwatu. Szczególnie popularnym dylematem są tymczasem elektryczne szyby.
Iveco Daily Mk. III
W trzeciej odsłonie Daily (1999-2006), dużo częściej spotykanej na krajowych ulicach problemy może przynosić zawieszenie pojazdu. Szoferzy wspominają także o kłopotach z wałem napędowym, zapiekających się hamulcach i pękającej lince od sprzęgła. W przypadku nadwozia kłopotliwe są szczeliny w drzwiach oraz pękająca blacha szoferki oraz woda przepływająca do środka szoferki. Popularne są także usterki instalacji elektrycznej.
Czwarta generacja Iveco Daily
Czwarta odmiana (2006-11) również posiada kilka pułapek, o jakich należałoby pamiętać. Kłopoty stwarza głównie skrzynia biegów oraz układ elektryczny. Dla kierowców jacy spędzają długie godziny na kursach nie bez znaczenia są awarie układu klimatyzacji. Finalnie akumulator potrafi w sporadycznych wypadkach sam się wyładować po około dziesięciu godzinach przestoju. Dopuszczalne są ponadto wady w układzie hamulcowym.
Iveco Daily w piątej wersji
Piąta odsłona (2011-14) może powodować kłopoty w takim aspekcie jak elektryka, elektronika i oświetlenie, raportowane są ponadto usterki systemu jezdnego oraz kierowniczego oraz hamulcowego.